14 januari

HEJ!
Igår vid strax efter tio på kvällen så smsade älsklingen och frågade om han fick komma hit. Såklart han fick, trots att det var sent. Men så gullig som han är, så står han redan utanför. Gud vad jag blev glad. Jag kunde inte sluta le. Vi gick in till mig, la oss och pussades jätte mycket. Sedan somnade vi typ. Jag har saknat honom jätte mycket. Och attt han överraskade mig och kom till mig var underbart. EFtersom jag var sjuk igår så fick jag inte åka till honom. Men du är bäst älskling, glöm inte det. Jag älskar dig. <3

Imorse klev Patrik upp vid typ halv 7 och gjorde i ordning sig, sedan pussades vi, och efter dte gick han:(. Han åkte vid 7. Så jag somnade om, ensam. Uschusch gillar inte. Nu är jag vaken. Börjar skolan 10.30 tror jag. Slutar nog vid fyra. Ska träffa Patrik och träna sen också.

Vi hörs, pusss

Kommentarer
Postat av: Älskling

Och jag Älskar Dig <3

2009-01-15 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0