13 augusti

Nu ska jag verkligen börja blogga mer!!
Hej förresten!
Igår var jag med Petra, Sofia och Evelina i centrum. Det var jätte mysigt! Vi fikade och gick runt i affärer. Vid halv fem drog jag hem och började tvätta + barnvakt åt Dette. Vid halv åtta var jag färdig duschad och klar. Tog bussen och fick sällskap av Jennie och Censie ända till hb:) Vid Rissneleden mötte Patrik mig och vi gick hem till honom. Vi såg på 3 Csi avsnitt, eller det sista var inte så bra så bytte till ett avsnitt av Sex and the City. Då somnade Patrik och jag blev pigg så städade hans rum hihi. Han blev chockad när han vaknade och kunde se golvet. Det var iinte lätt att städa tyst men jag lyckades. Imorse åkte jag med Patrik och vid hans jobb bytte jag buss som tog mig hem. Jag somnade lite, såg på cityakuten(<3). Efter det städade jag HELA mitt rum(förutom lådorna haha) Men allt annat. Även hela garderoben är klar. STOLT! Fick donken till middag, satt ute och åt med mamma och pappa. Dette, Sofia och Pierre kom dit en stund :) Mys. Nu ska jag snart göra mig klar, ska duscha, borsta tänderna och byta om. När Patrik börjar bli klar så ska vi mötas i Sollentuna Centrum. Hyra film och handla grönsaker :). Det kommer nog att bli en skön och mysig kväll.

Blir nog inte update förens imorgon. Kan försöka slänga in ett inlägg innan jag drar. Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0