31 juli

Hej igen!
Jag har knappt varit hemma känns det som, göteborg, malmö, luxemburg, london och tyskland. Samt nästa vecka så ska jag till norge. Jag börjar få ångest över att lovet är slut snart... suck. Sista året nu iaf. Sen tar jag äntligen studenten. Stora planer redan hehe. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hänt så mycket. T ex varit på akuten 2 gånger på 5 dagar. Den första gången tillbringade jag på danderyds sjukhus i 7 timmar. P ga magont. Dem undersökte mig på kirurgen, men dem hittade inget fel så blev skickade till gyn. Men allt verkar vara bra... läkarna sa att om det blir värre måste jag åka in igen och bli inlagd? Fattar ingenting. Och igår, var andra gången på akuten. Dock på löwet för halsen. Visade sig att vara någon typ av halsfluss. Fick medicin, gigantiska tabletter, ch jag underdriver när jag säger så. Jjag som hatar tabletter... tur att dem är starka så tar bara en om daagen! Men here íam again. Ska försöka uppdatera bloggen lite mer. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0