7 juni

Hallojhalloj!
I fredags var jag på Petras student. GRATTIS!! Vill också ta studenten.. får vänta ett år. Vi har redan börjat planera lite i skolan haha. Alla blev sugna nu när andra tog studenten. I helgen var jag på landet, och Patrik kom på lördagen:) Det var MYS! Idag är det en ny vecka. Sista veckan innan lovet!! Skönt. Vi körde brännboll mot ettorna. Vi vann första delen(A) Dom den andra haha. Det var hursomhelst kul! Sen vare hem och plugga samt städa. Nu ser jag på CSI och jonathan ringde för en stund sen. Han är på krogen, o ska till skolan imorgon, lyckat haha. Sen hörde jag några tjejröster och han blev snabb på att säga "Vi hörs" Haha, jag hann inte ens säga hejdå. Men sånt är livet. Jag hoppas iaf att denna vecka går fort. För på måndag ska jag och Patrik till göteborg. Längtar jätte mycket, vi ska ha det så himla mysigt. <3

Nu ska jag se klart på CSI och ska sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0