8 juni

Godmorgon!
Såg klart på csi, sen tänkte jag sussa men såg på medium också, sen slockna jag som en stock. Efter tolvslaget ringer min telefon, trycker faktiskt av det. Men det fortsätter ringa åtta jävla gånger haha så tillslut svarade jag. En full jonathan på krogen som ville snacka. Snackade ett tag. Var jobbigt att somna om efter det. Sen vid fem vaknade jag så gick och kissa sen försökte somna om, då ska syrran duscha och sen kommer dette och isidor börjar skälla... blää! Hela min sovmorgon förstörd typ haha. Tur att det är lov snart då. Sen vid sju fick jag sms både från älskling och jonathan, men hann inte kolla smsen, utan somnade om på en sekund. Skönt. Nu är jag vaken och varit det i cirka furtio min. Ska snart klä på mig, borsta tänderna och dra till bussen. Skola 10.30 - 16.00. Sen bråttom hem för att gå ut med isidor och äta, sen åker jag till älskling och sover :)! Nä nu måste jag göra ordning mig. Vi hörs kanske i skolan, beror på hur dagen ser ut med katatrofövningarna. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0